Müşteri odaklı bir yaklaşımı benimseyerek müşterilerle daha iyi ilişkiler kurmayı amaçlar. Müşteri verilerini toplar, depolar ve analiz eder, böylece işletmeler müşterileri hakkında daha iyi bilgi sahibi olabilir. İşletmenin tedarikçileriyle verimli, sürdürülebilir ve karlı ilişkiler kurmasını ve sürdürmesini amaçlar. Tedarikçi risklerini değerlendirir ve yönetir, böylece iş sürekliliğini sağlar. Tedarikçi müzakerelerini ve sözleşme yönetimini kolaylaştırır.
İşletmenin finansal durumunu ve hesaplarını anlık olarak izleme yeteneğini ifade eder. ERP sistemleri, işletmelerin tüm iş süreçlerini ve finansal verilerini merkezi bir platformda yönetmelerine yardımcı olan bütünleşik bir yazılım sistemidir.
Bu özellik, kullanıcıların uygulama veya sistem içinde gezinirken işlemleri hızla gerçekleştirmelerine yardımcı olur ve kullanıcı deneyimini geliştirir. Kullanıcılarına hızlı ve kolay bir şekilde çeşitli işlemleri gerçekleştirme yeteneği sunar.
Firma bilgileri girebilme, fatura bilgilerini ayarlama ve birden fazla fatura bilgisi tanımlayabilme, tekil ve çoğul yetkili bilgisi ayarlayabilme, birden fazla adres bilgisi tanımlayabilme, çoklu banka bilgisi tanımlayabilme, cari harketlerin takibi, faturaların oluşması, ödeme ve tahsilat ekleyebilme, cari bazlı iskonto tanımları yapabilme aynı zamanda açık hesap ve limin tanımlayabilme gibi özellikleri bulunur.
Cari Ekstrelerin E-posta, SMS ve Whatsapp gibi Uygulamalardan Paylaşılabilmesi.
İşletme sahipleri ve yöneticileri, akıllı telefonlarını veya tabletlerini kullanarak ofis dışında bile müşteri veya tedarikçi carilerini yönetebilirler. Mobil uyumlu arayüzler sayesinde, cari hesap bilgilerini kontrol edebilir, iletişim kurabilir ve işlemleri onaylayabilirler.